Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 23 вересня 2015 р.



Село моє в пахучім цвіті
Мені всміхається здаля
Для мене ти одне на світі
Бо тут мій край, моя земля


Споконвіків носієм народної культури було село. Сама природа народного мистецтва невіддільна від лісів, трав, колосистого жита, блакиті річок, що оточують людину.

Вже стало доброю традицією на  початку вересня у селі Федорівка  Карлівського району відзначати День села. Це свято усіх, хто тут народився і виріс, хто приїхав колись, щоб залишитися тут назавжди. Відомо, що на Карлівщині, до традиційних свят організовуються виставки народних умільців.

Так і село Федорівка , пишається своїми майстрами: вишивками Галини Видрін, Алли Гурін,Оксани Котляр; роботами з бісеру  Наталії Савченко, сувенірами з кави Алли Павленко, декупажем Людмили Моторної, чарівними бантиками Ольги Борисенко.  Присутні мали можливість придбати вишивки, вироби з бісеру та ляльку-мотанку. 


День села у Федорівці став для кожного своєрідною зустріччю з дитинством, звідки всі ми родом, з рідним домом, з мамою і татом, які навчали і наставляли на праведний шлях своєю добротою і любов'ю.

Немає коментарів:

Дописати коментар