ЛІТЕРАТУРНО - ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПЕРЕГОНИ
Навряд чи слова іспанського поета Федеріко Гарсіа Лорки "Ніч трясеться з
переляку, б'ється в засклені балкони, бо за нею з хижим гвалтом пси женуться
незнайомі" можуть бути повноцінно виражені візуально. Зате можуть
послужити поштовхом або стати причиною для створення якогось іншого образу:
картини, скульптури, вірша чи навіть наукового відкриття.
"УВАЖНІ ТА НАЧИТАНІ"
Книга дає вам слова, до яких ви самі підбираєте картини, що виникають у вашій уяві, ви
знаєте, як виглядають Д'Артаньян і Дон Кіхот, це ваш Д'Артаньян і ваш Дон
Кіхот. (Азімов Айзек)
Читаючи
абсолютно абстрактні знаки, тобто букви, з яких складаються слова, людина
працею своєї свідомості відтворює певний образ або поняття, створює їх власними
зусиллями. До речі, образи, передані через друковане слово, часто набагато
складніші за найвитонченіші образи відеопродукції й потребують не лише
здатності їх домислювати, навіть індивідуально створювати, а й певних знань.
Формальне вивчення якогось тексту в школі сьогодні не допоможе долучити
дітей до книжкової культури. Не сформує в світовідчутті поняття , що читання
книжок, збагачуючи внутрішній світ, дозволяє мислити нетрадиційно, бути не
таким, як усі, мати власну точку зору на події та явища, отже — і свою долю.
Без читання ніколи не виникне логіко-аналітичне мислення, а лише —
емоційно-асоціативне, коли асоціації заздалегідь чітко визначені й завчені
(відбиті у світовідчутті) через постійний перегляд відеопродукції, зафіксовані
у свідомості й функціонально виконують майже ту саму роль, що й візуальні
символи на екрані монітора.
Тому наша
бібліотека використовує різні цікаві форми роботи для того, щоб залучити дітей
та молодь до читання. Серед нових - основне місце займає ігрова діяльність.
Активні ігри стимулюють зацікавленість читачів , а наявність ігрової ситуації
робить привабливішим процес читання, пізнання навчання.
На літературно - інтелектуальних перегонах діти в ігровій формі перевіряли свої знання літературних творів, казок, класичної та сучасної літератури, пригадували головних героїв, їх вислови.
На літературно - інтелектуальних перегонах діти в ігровій формі перевіряли свої знання літературних творів, казок, класичної та сучасної літератури, пригадували головних героїв, їх вислови.
Немає коментарів:
Дописати коментар