ЛІТЕРАТУРНО - ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПЕРЕГОНИ
Навряд чи слова іспанського поета Федеріко Гарсіа Лорки "Ніч трясеться з
переляку, б'ється в засклені балкони, бо за нею з хижим гвалтом пси женуться
незнайомі" можуть бути повноцінно виражені візуально. Зате можуть
послужити поштовхом або стати причиною для створення якогось іншого образу:
картини, скульптури, вірша чи навіть наукового відкриття.
Тому наша
бібліотека використовує різні цікаві форми роботи для того, щоб залучити дітей
та молодь до читання. Серед нових - основне місце займає ігрова діяльність.
Активні ігри стимулюють зацікавленість читачів , а наявність ігрової ситуації
робить привабливішим процес читання, пізнання навчання.
На літературно - інтелектуальних перегонах діти в ігровій формі перевіряли свої знання літературних творів, казок, класичної та сучасної літератури, пригадували головних героїв, їх вислови.
"УВАЖНІ ТА НАЧИТАНІ"
Книга дає вам слова, до яких ви самі підбираєте картини, що виникають у вашій уяві, ви
знаєте, як виглядають Д'Артаньян і Дон Кіхот, це ваш Д'Артаньян і ваш Дон
Кіхот. (Азімов Айзек)
Читаючи
абсолютно абстрактні знаки, тобто букви, з яких складаються слова, людина
працею своєї свідомості відтворює певний образ або поняття, створює їх власними
зусиллями. До речі, образи, передані через друковане слово, часто набагато
складніші за найвитонченіші образи відеопродукції й потребують не лише
здатності їх домислювати, навіть індивідуально створювати, а й певних знань.
Формальне вивчення якогось тексту в школі сьогодні не допоможе долучити
дітей до книжкової культури. Не сформує в світовідчутті поняття , що читання
книжок, збагачуючи внутрішній світ, дозволяє мислити нетрадиційно, бути не
таким, як усі, мати власну точку зору на події та явища, отже — і свою долю.
Без читання ніколи не виникне логіко-аналітичне мислення, а лише —
емоційно-асоціативне, коли асоціації заздалегідь чітко визначені й завчені
(відбиті у світовідчутті) через постійний перегляд відеопродукції, зафіксовані
у свідомості й функціонально виконують майже ту саму роль, що й візуальні
символи на екрані монітора.
На літературно - інтелектуальних перегонах діти в ігровій формі перевіряли свої знання літературних творів, казок, класичної та сучасної літератури, пригадували головних героїв, їх вислови.
Немає коментарів:
Дописати коментар