Загальна кількість переглядів сторінки

неділя, 5 травня 2024 р.

 ВЕЛИКОДНІ МОТИВИ

        Великдень - найсвітліше свято, сповнене віри у диво і добро, давніх традицій і символів.

        Тож напередодні Великодніх свят, в нашій світлиці панував святковий настрій.

        Крашанки, дряпанки, крапанки, мальованки… Ось про такі та інші види писанок дізналися вихованці Федорівського ліцею завітавши на годину творчості "Великодні мотиви".

        На паперових заготовках діти за допомогою кольорових олівців та фломастерів із великим задоволенням створювали різні яскраві візерунки. Цікаво та креативно пройшла година творчості. 




    Творчий процес настільки захопив творчу когорту, що зупинитись просто було неможливо. Кожен учасник встиг виготовити по два-три вироби. Працювали індивідуально й командно з друзями. Час сплинув дуже швидко, а розходитись не хотілося.
















         Прикраси зроблені дитячими руками, вийшли дуже милі та зворушливі. Всі учасники заходу отримали позитивні емоції та задоволення від створених робіт.

1 коментар:

  1. Привіт усім, я тут, щоб поділитися невеликими свідченнями. Мене звуть Наомі Самуель, мені 38 років, я одружився в 31, маю лише одну дитину і жив щасливо. Після року шлюбу мій чоловік став таким дивним, і я не дуже розумію, що відбувається, він упакований з дому до іншої жінки, я так люблю його, що ніколи не мрію втратити його, я намагаюся зробити все, щоб переконатися, що моє Чоловік повертається до мене, але все без допомоги, плакати і плакати, просячи про допомогу, я говорив про це з його родиною, але не отримав відповіді. Тож моя найкраща подруга Анна Йоханссон пообіцяла мені допомогти. Вона розповіла мені про чоловіка на ім'я доктор Апата, сказав мені, що він дуже великий чоловік і справжній чоловік, якому можна довіряти і не має нічого спільного з проблемами кохання, які він не може вирішити, і вона сказала мені, як він допомагав незліченним людям відновлюючи свої стосунки. Я був дуже переконаний, я швидко зв’язався з його електронною адресою, drapata4@gmail.com або його, WhatsApp або Viber з цим номером (+447307347648). Я пояснюю йому всі мої проблеми, він сказав мені, що мені не потрібно хвилюватися, що всі мої проблеми будуть вирішені негайно. Він сказав мені, що робити, щоб повернути мого чоловіка, і я сказав, що він сказав, що через 3 дні мій чоловік повернеться і почне просити, і це справді сталося, як він сказав, я був дуже здивований, що це так неймовірно. Слава наших стосунків з Богом зараз дуже близька, і ми обоє живемо щасливо. Якщо ви стикаєтесь із подібною проблемою, зв’яжіться з ним негайно і вирішуйте проблему раз і назавжди. Я також живий свідок ..

    ВідповістиВидалити