Загальна кількість переглядів сторінки

субота, 13 квітня 2024 р.

 МОЯ СТЕЖИНА В РІДНІМ КРАЇ

    В нашій літературній світлиці відбулася творча зустріч з поетом піснярем, публіцистом, членом Національної спілки письменників України, Національної спілки журналістів України, Спілки літераторів Полтавщини, лауреатом мистецьких премій – Володимиром Слєпцовим. На поетичний вернісаж завітали учні Федорівського ліцею.

                        

                     

                        

 На заході письменник презентував свою нову книгу для дітей «Тепло долонь».

    Зустріч дітей із автором була щирою і неймовірно емоційною. Маленьким слухачам сподобалася чудова поезія, адже написана вона про них і для них, у ній – світ перших дитячих здивувань і захоплень.




     Головна мета зустрічі – знайомство дітей з новими творами письменника, залучення їх до читання, на яскравому прикладі того, яку роль книга зіграла в житті особистості. І як же не сказати про естетичну насолоду юних читачів від спілкування з поетом-земляком. Чуттєві доторки поетичного слова у виконанні автора, його щира розповідь про свій життєвий шлях знайшли відгук в дитячій аудиторії.






 Зустріч з Володимиром Анатолійовичем залишила в дитячих серцях тепло і радість від спілкування.

    Для бібліотеки автор подарував нові збірки своїх творів.

    Дякуємо автору за цікаву зустріч .

    Бажаємо творчих здобутків та сподіваємось на нові зустрічі!








1 коментар:

  1. Привіт усім, я тут, щоб поділитися невеликими свідченнями. Мене звуть Наомі Самуель, мені 38 років, я одружився в 31, маю лише одну дитину і жив щасливо. Після року шлюбу мій чоловік став таким дивним, і я не дуже розумію, що відбувається, він упакований з дому до іншої жінки, я так люблю його, що ніколи не мрію втратити його, я намагаюся зробити все, щоб переконатися, що моє Чоловік повертається до мене, але все без допомоги, плакати і плакати, просячи про допомогу, я говорив про це з його родиною, але не отримав відповіді. Тож моя найкраща подруга Анна Йоханссон пообіцяла мені допомогти. Вона розповіла мені про чоловіка на ім'я доктор Апата, сказав мені, що він дуже великий чоловік і справжній чоловік, якому можна довіряти і не має нічого спільного з проблемами кохання, які він не може вирішити, і вона сказала мені, як він допомагав незліченним людям відновлюючи свої стосунки. Я був дуже переконаний, я швидко зв’язався з його електронною адресою, drapata4@gmail.com або його, WhatsApp або Viber з цим номером (+447307347648). Я пояснюю йому всі мої проблеми, він сказав мені, що мені не потрібно хвилюватися, що всі мої проблеми будуть вирішені негайно. Він сказав мені, що робити, щоб повернути мого чоловіка, і я сказав, що він сказав, що через 3 дні мій чоловік повернеться і почне просити, і це справді сталося, як він сказав, я був дуже здивований, що це так неймовірно. Слава наших стосунків з Богом зараз дуже близька, і ми обоє живемо щасливо. Якщо ви стикаєтесь із подібною проблемою, зв’яжіться з ним негайно і вирішуйте проблему раз і назавжди. Я також живий свідок ..

    ВідповістиВидалити